Παιχνίδι με SCRATCH - Ο Μπούμπυ προσπαθεί να φάει

7ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών, Δ τάξη

Ομάδα μαθητών/ριών: Σαμαρά Αθηνά, σύλληψη ιδέας -  υλοποίηση κώδικα
Ζιάγκα Αθανασία, υλοποίηση κώδικα
Ντίνας Αλέξανδρος, υλοποίηση κώδικα
Παπαθεοδώρου Ευαγγελία, υλοποίηση κώδικα
Παπανίκου Ηλιάνα, υλοποίηση κώδικα
Ρότσικας Νικόλαος, σχεδίαση λαβύρινθου και σκηνικού
Παπαγιάννης Παναγιώτης, σχεδίαση λαβύριμθου και σκηνικού
Νατσιόπουλος Σωτήριος, Σχεδίαση μορφών στη ζωγραφική
Παππάς Μιχαήλ, σχεδίαση μορφών στη ζωγραφική
Παναγιώτου Όλγα, σύλληψη ιδέας - σχεδίαση κώδικα
Σκεντερίδου Μαρία, αναζήτηση ιδεών σε έτοιμες εργασίες scratch
Νίκου Ζήσης,  αναζήτηση ιδεών σε έτοιμες εργασίες scratch
Κοσμάς Νικόλαος, συμμετοχή στην αναζήτηση και στη σχεδίαση
Κλωνάρας Δημήτριος, σχεδίαση μορφών
Αβραμίδου Ειρήνη, συμμετοχή στην αναζήτηση ιδεών
Hazmallari Erviola, συμμετοχή στην αναζήτηση ιδεών
Χατζηπαναγιώτης Θωμάς, συμμετοχή στην αναζήτηση ιδεών

Εκπαιδευτικός: Μπαρμπαγιάννη Χριστίνα

Ο Μπούμπυ βγαίνει από το σπίτι του προς αναζήτηση τροφής. Μυρίζει τα κόκκαλα. Μετακινώντας τα βελάκια πηγαίνουμε το σκύλο στα κόκκαλα. Τα δύο είναι παγίδες και όταν τα ακουμπάει συμβαίνουν "εκπλήξεις"! Το ένα είναι κόκκαλο! Πρόκειται για ένα απλό παιχνίδι λαβύρινθου